Godmorgon Torsdag!

Ställde klockan tidigt idag för jag hade tid hos optikern. Nu hoppas jag han hittade rätt styrkor till mina linser så jag ser någonting. Helst bättre än jag sett det senaste halvåret.
Efter det tog jag en liten shoppingrunda på stan, hittade 3 par leggings, ett linne och en träja. Samt ansiktsrengöring och lotion. Hoppas på att få ordning på mitt ansikte nu, hittar aldrig någon bra dagcreme. Huden håller sig mjuk i ca 2 timmar sen blir den snustorr...

Nu ska jag ta mig till gymmet, träna core eller bara gymma. Beror hur det är med platser på passet. Hoppas min mage svullnar ner lite när jag tränar. Den är som en ballong, helt uppsvälld och gör lite ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback