Ha ha

Fick ett önskemål från en vän att jag ska skriva på engelska så han förstår vad som står här i bloggen. Så kanske jag ska anstränga mig lite och skriva några rader ibland på engelska. Variera mig lite.

Anyway, jag har en blogglust nu när jag startat om igen och det är kul att skriva. Skriva gör att jag får ut känslor, positiva som negativa. Har funderat massor kring det som hände idag och jag har svårt att förstå hatet. Jag vet att jag har haft endel svarta känslor i mitt liv men ändå kan jag inte se hur man kan skada andra människor! Jag hoppas han överlever sina skador, är så pass klar i huvudet att han fattar vad han gjort så han får leva med det i hela sitt liv. Sätt upp bilder på honom överallt så folk känner igen honom, jag vill att han ska lida för det han gjort. Om något motiverar dödsstraff så är det såna saker MEN jag tror dock inte på dödsstraff för fem öre! Därför borde han få lida emotionellt för de han gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback