Hål i väggen

Så jäkla kul ! Så simpelt men så sjukt skoj. Jag garvar högt här hemma för mig själv..

Var på pilates förut och det va nog inte min grej. I alla fall inte den som finns här på campusgymmet. Alldeles för segt, blev kall och fick mest ont överallt så ingenting jag kommer fortsätta med tror jag. Hoppas istället på att Corepasset är bättre, ska försöka hinna prova det på tisdag.

Sitter annars och försöker plugga samtidgt som jag kollar på tv. Går helt ok, gör gamla tentor och jag får lite bredare förståelse. Men känns som jag skulle börjat med detta för en vecka sen. Men det får helt enkelt gå som det går på onsdag. Ska bara bli så skönt att ha tentan avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback