Onsdag

Hade seminarie idag. Första seminariet sen jag började studera som verkligen kändes nödvändigt och lärorikt. Fick en helt ny känsla för hur vi ska använda våra kunskaper inför tentan om en vecka. Skönt !

Satt sen med Morine i den stekheta solen och åt en glass, så skönt med lite värme igen. Även om jag verkligen gillar hösten. Gillar att ha mössor och tjocka halsdukar på mig. Men sol och värme är skönt det med.

Ska dra en sväng till ica nu och hämta ett paket, är osäker på vad det kan vara. Antingen min Hives-poster eller ett par stövlar. Spännande. SKa passa på att köpa lite saker till middagen också. När jag ändå är där. Sen kommer kanske Emma förbi och vi ska gå och träna tillsammans. Om hon inte pallar så drar jag och tränar för mig själv. Måste ta tag i detta nu !! Kan inte skylle på förkylningen längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback