Sweet tisdag

Godmorgon!

Sov ganska skönt inatt faktiskt när jag väl lyckades somna. Dagens planer är att plugga inför tentan imorgon samt en lunch med tjejerna. Vi brukar göra så, ha lunch innan tentan, men eftersom tentan imorgon är kl 8 på morgonen så hinns det inte med imorgon utan blir idag istället. Skönt med ett avbrott i allt pluggande. Hade tänkt träna men tror inte det hinns med. Känner att jag måste förbereda mig inför imorgon så jag tar nog träningen imorgon efter tentan istället.

Nu är det dags för frukost och ett nytt avsnitt av Onee Tree Hill. Enligt trailern så kommer det bli riktigt spännande. Jag vill så gärna berätta men det är ju inge kul om det är någon som fortfarande är inne i de svenska sesongerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback