White Chicks !



På 6an just  nu. Sett den massa gånger och den blir aldrig tråkig. So freakin' fun !

Aja, annars idag har jag vart och tränat, städat (hur kan mitt golv bli så satans smutsigt hela tiden? Dammsög ju för bara några dagar sedan...), vart och handlat massa mat, och så har jag försökt plugga endel. Men det går trögt. Jag känner mig trött på detta nu. Vill gå vidare, Men det är bara att sätta sig och nöta, nöta, nöta in i det oändliga.

Imorgon ska jag gå upp tidigt för Emma kommer och vi ska dra till gymmet. Bra start på dagen, man kommer upp i tid och vaknar till av träningen. Sen bara hem och sätta tänderna i boken igen... Får se hur kvällen blir, jag är som vanligt sugen på att gå ut. Men alla andra är så inställda på plugget, dock om man stannar hemma så är ju chansen ganska minimal att man pluggar på fredag kvällen ändå. Då kan jag lika gärna gå ut, men aknske ta det en aning lugnt så man ändå är pigg och akn plugga dagen efter.. Vi får se hur de blir. Men de känns som om det, beroende på de andra, lutar åt en tråkig hemma kväll.. Hatar hemmakvällar... Är ju hemma varenda satans kväll nästan så på helgen vill jag komma ut och ha kul, se folk och släppa alla tankar på pluggandet. I alla fall för ett par timmar...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback