Äntligen!


Nu är min syrra här!
Så satans kul! Vi har gått lite på stan idag, käkat pasta. Sen krånglade min lins så vi gick in på Synsam och fick en linsburk så jag tog ut linsen, jag var SÅ torr i ögat, och gick sedan runt med en lins. Jag såg lite snett eftersom ena ögat var synen bra på och det andra var det jätte dåligt. Men bättre än att det gör ont i ögat.

Sen har vi cyklat till ICA och köpte chips och ostbågar samt cola i glasflaska. Godaste! SÅ har vi myst framför The Mentalist, Gossip Girl och One Tree Hill. Nu ska vi gå och sova. Så himla mysigt att ha henne här!

Sen ska jag berätta att jag KLARADE min hemtenta jag hade innan påsk. Så jäkla skönt! Jag har fortfarande inte failat på någonting denna termin. Toppen, vi har ändå haft ganska mycket att göra.
Imorgon börjar jag klockan halv nio så vi ska gå och sova snart. Sedan skola tills två och sen är det helg. kommer bli så kul! Ska picknicka imorgon eftermiddag/kväll och sedan till Frimis och se Melody Club. Jag är Taggad till MAX!



Kommentarer
Postat av: sandy

grattis till hemtentan baby! o såg ditt mess lite sent men antar att du förstått att jag inte vinat ikväll ;) ses imorn! puss

2009-04-29 @ 00:01:57
URL: http://sandibandi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis gumman!! Du är bäst! Njut tillsammans med lillasyster ha det riktigt roligt.

Puss & kram till er båda

2009-04-29 @ 13:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback