Hemma!

Nu är jag hemma i Södertälje en vecka över påsken. Känns kul att hinna umgås med mina vänner plus familj. Kissarna är med också till mammas stora glädje. Har dock en kväll för mig själv eftersom både mamma och Susanna jobbar, men det är bara skönt. Har ca fyra avsnitt av Americas Next Top Model 12 att kolla på. 12 säsonger.. Herregud. Och jag har sett varenda, vad säger det om mig igentligen?

Imorgon kommer hemtentan ut så det är bara att halvt isolera sig i två dagar och få den gjord. På Torsdag ska jag till kiropraktorn, ska bli så jävla skönt. Har inte varot där sen i somras och det behövs så mycket. Undrar om han kan rätta till händer med? Han ska vara bra på fötter har jag hört (bra för mig). Ryggen och nacken plus bäckenet behöver rättas till känner jag. Måste också ta ett snack med honom om att det knakar så mycket i min kropp och att jag får ont om jag inte knakar fingrar och axlar.. Känns inte som om det är sådär super hälsosamt men jag vet inte.. Hoppas på att ha kan svara på det och om jag måste sluta med det så kan han gärna tala om hur jag ska göra. Jag gör det ju utan att jag tänker på det plus att jag vill ju inte ha ont..

Nej nu ska jag kolla Top Model. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback