Hemtenta dags

Har suttit inne hela dagen och skrivit hemtenta. Det går trögt, jag har så svårt att komma igång och jag drar ut på det hela tiden. Men när jag avslutat den fråga ajg håller på med nu har jag ändå gjort halva så då kan jag nöja mig tills imorgon och sen gå upp vid 8 och göra resten.  Känner lite pressen dock, kanske ska göra lite mer vi får se. Vet att jag kommer vara 7 ggr mer effektiv imorgon än idag. Är alltid så, jag jobbar bäst under press. Förra tentan gjorde jag bara 4 frågor av 11 första dagen och sedan gjorde jag de resterande 7 dagen efter och då klarade jag den med marginal också. Nu är det bara tre frågor jag måste göra imorgon max. Kommer gå så bra så..

Nej nu ska jag fortsätta så jag kan lägga mig i sängen och läsa om en timme eller två. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback