KALAS

Kom nyss hem från Sofie, hon fyllde år idag och bjöd på lite kalasfika. Jätte mysigt var det. Jag älskar kalas. Och det bjöds på kladdkaka, bullar och saft. Hur mys?!

Annars skola några timmar idag och jag tog faktiskt en 50 min promenad. Med Oasis, Pete Doherty, Flogging Molly och lite Coldplay i lurarna. Kan vara så jäkla skönt att bara gå och lyssna på massa bra musik. Musik är 70 gånger bättre än TV!

Nej ska nog göra mig i ordning och lägga mig och läsa. Sov dåligt som ett as inatt. Drömde konstiga drömmar hela natten. Har precis börjat på en ny bok som handlar om att en man köper en vålnad på internet (låter kanske flummigt men den kan va bättre än den låter). Jag hade läst 3 kapitel tror jag och inget hade egentligen börjat hända men självklart drömde jag värsta drömmen om att jag var besatt av en vålnad och fick värsta ryckningarna i kroppen på grund av det samt att det minskade om jag damsög mina kläder (som vålnaden satt i) för då sög jajg ut en del av vålnaden tillfälligt. Men sedan kom den tillbaka och så började allt om.. SJukt var det i alla fall. Hoppas på en bra natt i natt så jag kan sova ut lite. Lång dag i skolan imorron..

Kommentarer
Postat av: sandy

var så mys att träffa dig ikväll sweetpeet =) vårat lilla åländska adoptivbarn, att du inte tröttnar på mig o mitt pack haha ;) puss hjärtat!

2009-04-21 @ 00:30:10
URL: http://sandibandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback