Klassfest



Min kära klass
. I alla fall delar av den. Klassfesten igår gick i 70/80-talens tecken. Lekar och dans stod på schemat. Det var riktigt kul faktiskt även fast jag kom lite sent för jag var tvungen att vila eftersom jag jobbat sedan 7 på morgonen.

Jag drog från festen vid halv ett ungefär. Gick hem och sedan ringde James och vi kan väl säga att det spårade ut en hel del sen. Det slutade med vinshotts och för min del ett uppskrapat knä/ben som blev resultatet av att jag skulle cykla på hans cykel men balansen svek mig...

Jag gick upp vid tolv med stans huvudvärk. Gick och la mig vid två igen. Nu mår jag aningens bättre och ska väl snart käka något.. Men jag skulle ju städa och tvätta idag... Får göra det imorgon. Diska måste jag göra för jag har ett berg i köket och inga glas kvar....


Kommentarer
Postat av: mamma

Som sagt det kostar att leva på topp men ni verkade ha haft kul iaf å det är ju toppen. Puss

2009-04-04 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback