Påskafton

Hejhej!

Igår var det mysig påskmiddag hos mormor och idag har jag spenderat dagen i strängnäs hos pappa och familj i deras husvagn. Mysig camping faktiskt och mina bröder är som vanligt de sötaste som finns!
Nu väntar jag på Carro och Anna som jag ska hömta snart. Vi ska va hos mig och fixa oss och dricka lite sen ska vi dra ut. Får se om det är något ös idag? Jag har ingen aning om hur det brukar vara på påskafton? Men om inte annat så sätter vi väl oss och dricker vin och snackar massa skit på en bar någonstans. SKa bli skitkul att träffa dem igen. Var i julas vi träffades sist!

Émelie kommer nog ut till oss en efter jobbet, Kärlek.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Susanna

Var är uppdateringen systra mi? Snart ses vi igen :)

2009-04-16 @ 23:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback