Peace&Love


A Camp

Backyard Babies
Chris Cornell [US]
Governor Andy/Inna Style Band
Håkan Hellström
Kalle Baah
Laakso
Lars Winnerbäck
Mando Diao
Moneybrother
Mötley Crüe [US]
Peter Doherty [UK]
Sugarplum Fairy
The Kooks [UK]
The Sounds
The Soundtrack Of Our Lives
Thåström
Volbeat [DK]

Nu jävlar är jag taggad till max inför Peace & Love. visst var jag taggad innan med det blir bara mer och mer nära och verkligt att jag kommer få se de grymmaste [Mötley Crüe] LIVE! Det är nog för bra för att vara sant och jag kommer inte tro det förrän jag står där och de entrar scenen och alla faktiskt är där. Om jag så ska åka själv ska jag vara där. Men Emelie ska ju med och jag ser verkligen fram emot att spendera en vecka med hene på "semester".

De enda som fattas är The Hives. Men jag gråter inte blod för det. Dett de fyra gånger redan och de kommer göra fler Sverige spelningar i framtiden. Då, Emelie, ska jag ta med dig på det bästa i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback