sentimentala jävel..



Men alltså ååh, hur söt och liten får man vara?! På bilden hade vi precis kommit hem till Örebro coh han var väl en 15 veckor eller liknande. Nu är han ett år och en liten tjockis. Det sköna är dock att han är lugnare nu när han "växt upp" även fast han fortfarande har mycket bus och liv i sig. Och super gosig. Mer än Findus.
Antar att det jag egentligen ville säga var att jag älskar mina små bebisar!!
Och jag vill nog ha fler i framtiden. Haha, jag vet vad ni där hemma tänker nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat! Jag tycker dina bebisar är ursöta :D funderar faktiskt på att skaffa mig en jag oxå när Susanna börjar plugga



Puss till er alla 3

2009-04-22 @ 18:11:28
Postat av: Anonym

Haha bra att du erkänner att han är tjock ;) Puss

2009-04-22 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback