Spare me my life



Snodde denna från Sandy

Har försökt uppdatera flera dagar men kom inte in på sidan.. men bytte lösen nu så nu funkar det :D

Har vart endel denna vecka. Inte så mycket plugg (en dag bara som vi hade lektioner) men en hel del fest har det blivit. Tisdag var det Tybble party med utbytesstudenterna. Helena och jag, jätte kul kväll.

Sen blev det spontan utgång i onsdags till strömpis. Först hemma hos Lisa, Sandys klasskompis. De firade att de klarat någon tenta. Alltså, vi kollade på de sjukaste videorna. Jag minns inte sist jag garvade så mycket på en kväll! Strömpis var i vilket fall superkul. Jag gillar spontana kvällar. Musiken var i superklass. Massa godingar, mest roliga sådana som man lyssnade på för tio år sedan. Om vi ens lyssnade seriöst på dom, var nog mer skämtlåtar man garvade åt..



Alltså, sjukaste.  Detta och andra garvade vi läppen av oss åt i onsdags.

Kom nu nyss hemifrån jobbet. Fick hoppa in extra hos en annan brukare än jag nor,alt jobbar hos. Men det gick bra och det är inte fel att samla lite pluspoäng hos min chef. Och extra pengar är alltid välkommet.
Nu ska jag lägga mig och vila lite innan ajg ska fixa mig. Är fest med Ålandsnation ikväll. Jag är ju som bekant adopterad av dem nästan. haha, men det kommer bli dädligt skoj för de är bland de sjukaste människor jag känner.



Kommentarer
Postat av: sandy

hahahhaah underunderbart!!

2009-04-18 @ 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback