Tidsfördriv medan jag väntar på att tvätten ska bli klar...

1. Vilken svordom använder du mest?
Helvetesjävlaskit

2. Äger du en iPod?
Nej, en klassisk mp3

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
09.40. Jag skulle upp till tvättstugetiden då..

4. Hur många resväskor äger du?
en medelstor..

5. Använder du flip-flopps?
NEJ!

6. Var köper du dina matvaror ifrån?

ICA, Willys

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

vara med på bilden ;)

8. Vilken var den senaste filmen du såg?

Boy A. SE!

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Väninna med barnfamilj kanske?

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag vet inte. Men jag skulle nog vara jävligt sugen på att köpa ett fint litet hus.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, alltför ofta hör jag det ;D

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nja.. alvedon ibland. Det hjälper faktiskt mig att slappna av om jag har svårt att somna.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?

Någon gammal samlings skiva tror jag

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Förutom de uppenbara (hives, mötley, mando) så Oasis och Pete Doherty (inklusive libertines och babyshambles) samt Flogging Molly

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Nej inte denna vecka

16. När var senast någon stötte på dig?
någon vecka sedan kanske...

17. Vad åt du till middag senast?
Sallad från pizzan igår

18. Använder du huvtröjor?
Väldigt, väldigt sällan!

19. Kan du vissla?
Jo men inte så bra..

20. Vem var den senaste som ringde dig?

Morine

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Popexpressen på grönan

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
De gör de säkert

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
019

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart!

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Vet ej?

26. Hur många syskon har du?

3 st

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Ja det händer

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Boondock saints

29. Äger du några popband t-shirts?
Nej

30. När flög du senast?
flera år sedan

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
har inget köksbord.. men har två barstolar i köket

32. Läser du för skojs skull?
Klart jag gör 

33. Pratar du några andra språk?
Engelska

34. Diskar du din egen disk?

Ja jag är så illa tvungen...

35. Har du gråtit offentligt?

Ja, det har väl hänt

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?

Ja klart

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Ja jag vill ha fler tatueringar, tyvärr tillåter inte plånboken det för tillfället så det ligger på is..

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja om han bjuder ut mig..

40. Kan du kasta macka?

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej

42. Vad har du med dig in på bion?

Popcorn eller godis

43. Vem var din favoritlärare och varför?

Jadu.. minns inte

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
inte för att ajg är religiös men har dejtat de som vart...

45. Vad har du för väder?
Soligt med lite moln som täcker ibland

46. Har du en blogg?
nej.... ;)

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Religion

48. Gillar du att flyga?

JJa jag har inga problem med det

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
social och ha humor

50. När sov du senast på golvet?
Jag sover aldrig på golvet..

51. Vilken är din favorit drink?
Baccardi razz och sprite med tranbärsjos

52. Gillar du din boende-situation?
Ja jag klagar inte

53. Vilken är din mammas hemstad?
Södertälje

54. Din pappas hemstad?

Hölö (inte flr att det är en stad.. mer ett samhälle..)

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
fem åtminstone

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, jag gtar det ganska chill :D

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
haha nejnej

58. Vilken är din favoritfrukt?
mandarin och melon

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja ibland

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Njae ibland. Beror väl på hur grova och många felen är och i vilken situation

62. Tror du på liv på andra planeter?

Ja det gör jag

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vet inte..

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror Gud är exakt det du vill att Gud ska vara

65. Vad var det senaste du åt?
Blå Bandet soppa

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma kön oftast

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet att mamma sagt det men minns inte....

68. Gillar du senap?
Ja på korv

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Tankar positiva tankar!

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja om jag vill ta livet av mig...

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Jag vet inte

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
jo någon gång.. annars är det mer Tradera som gäller för mig

73. Tycker du om att krama folk?
Ja oftast... Beror ju på vem personen är. 

74. Skulle du säga att du är trendig?
Nee

75. Äger du en digitalkamera?
Japp en jag fick på min 20 års dag för snart 2 år sedan. Funkar fortfarande super

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
ingen vad jag vet

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Njae. ibland om det upprepas ofta av personen..

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Pojken som kallades det (och de uppföljande)

79. Tycker du att du är attraktiv?
Klart!

80. Vad är du allergisk mot?
Pollen, mest björk

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja, försöker successivt dra ner på att äta kött.

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte.. tror mamma sagt något om detta med men jag minns inte?

83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
ALLA :D


Kommentarer
Postat av: Susanna

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Ja, försöker successivt dra ner på att äta kött.



HAHAHA tönt!!!! Kött är det bästa som finns ju!!

2009-04-20 @ 21:45:52
Postat av: Sofie

Haha jag visste att du skulle reagera på den! Men det finns andra alternativ än att äta djur;)

2009-04-20 @ 22:07:35
URL: http://motleyhives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback