Underbara dag!

Efter inte många sköna timmars sömn så drar jag och Helena till IKEA och Marieberg. Hittade endel fint. Bland annat två jätte söta rosa tekoppar från lagerhaus. Åh, jag länktar till frukosten då jag akn dricka te ur en av dem. De kändes verkligen lyxiga. på IKEA blev det två blommor (vuxenpoäng!) och lite smpgrejer bland annat så jag akn få struktur i min skogarderob. nu ligger allt i en enda röra vilket försör skorna.

Kom nu nyss hem från grillning, öldrickande och en riktigt underbart trevlig stund med goda vänner! Jag älskade denna helg. Igår lagade Julia, Sandy och Sara plus jag Pizza här. De drog runt tio och någon halvtimme-timme senare tvingas jag med på fest. Men denna gång var det rätt kul att jag inte var mest full av oss. Och kvällens höjdpunkt var när James cyklade in i en lyktstolpe. Jag garvade så jag dog där ett tag. Men summa summarum så var det riktigt skönt att inte gå ut eller supa ner sig. Visst, jag drack, men ändå på en lagom lugn nivå båda dagarna och nu ska jag gå och sova och sova ut imorgon innan jag läser till och skriver läsloggen.

Jag längtar ihjäl mig tills Susanna kommer på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att du inte satt med på cykeln denna gång :)

Puss

2009-04-26 @ 17:55:15
Postat av: Helena

Lär sig aldrig folk att man inte ska supa och cykla, fy skäms ;)

2009-04-26 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback