Wonderful!

Jag är nog världens gladaste idag! Köpte min biljett till Peace&Love idag! Emelie, hoppas hoppas du kan hänga på! Jag kommer ÄNTLIGEN få se Mötley Crüe LIVE! Åh, jag längtar så jag spricker! 25 Juni då jävlar ska jag rocka loss till den mest fantastiska musiken! Nikki <3

Haha, annars har jag hängt i skolan lite idag och försökt läsa till läsloggenmen det slutade mest med att Morine och jag snackade massa skit. Men det är trevligt det med. Sen mötte jag Irre och Sandysöt och åt glass. Mysigt värre. Irre ska ju också till P&L så om Emelie (peppar, peppar) inte kan haka på så har jag alltid några att hänga med. Sandy kanske också kommer (hoppas hoppas).

Och på Onsdag blir det Frimis och Melody Club. Coolt. Aldrig sett dem men de är ju så jävla underbara så det ska bli sjukt kul! Längtar ihjäl mig, Valborg är nog den bästa helgen på året.

Imorgon kommer Susanna. Sweet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback