Filmkväll

Igår kom min faddergrupp över (jag är ju fadder för utbytesstudenter) och vi käkade pizza och kollade film. Vi såg the boondock saints vilket var väl sisådär 53e gången för mig men jag kan bara inte tröttna på den. Den är helt sjukt bra och det verkade som om de andra gillade den med. Jag är superglad för vår grupp, alla är så snälla och det var som jag trodde, i början var de lite blyga men nu flyter allt på hela tiden. Superskoj.

Så nu idag har jag färdigställt läsloggen som ska in idag och sedan glott på våra bästa år. Saknar ord om den serien, den är den sämsta ever ändå så kollar man och är halvt inne i det.. Skumt. Men så har det ju hållit på i 40 års tid..

Nu ska jag fixa mig och dra in till stan med Sofia. Jag ska även förbi optikern. Jag ser fortfarande dåligt i mina linser. Blir tokig på detta, det måste väl ändå vara meningen att jag ska kunna se bra på¨tavlan i skolan när jag sitter på första raden? Vilket jag inte gör nu.. Ska också hämta ut mina favorit skor som jag lämnade in på omsulning förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback