Godmorgon Onsdag!

Den jävla Findus har varit riktig jobbig imorse. Och i vanliga fall är det Brownie som är jobbig men inte idag. Findus skulle hoppa på mina tvättpåsar, krafsa på dörren och jama och ha sig. Då var ändå ena dörren öppen men av någon konstig anledning ville han ut genom just den som var stängd. Stackars Sandy som inte är van, jag kan ju lätt somna om efter och ibland märker jag det inte ens.

Nej nu ska jag göra mig klar och sedan till skolan. Vi ska öva förflyttningar och sedan jobba lite med Caset. I eftermiddag ska min halvklass ha metodövning med eldrivna rullstolar. Ska bli kul!

Och så skönt är det nu när det börjar bli ljusare. Klockan är bara strax efter åtta och det är redan ljust ute, plus att det blir inte mörkt förrän runt klockan sex ungefär. Våren är snart här, äntligen!


Kommentarer
Postat av: sandy

Idag älskar jag katterna. De ligger och sover typ hela tiden? :D Pussss

2009-02-18 @ 14:54:04
URL: http://sandibandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback