hej och hå...

Var på sista introt på jobbet idag. Så nu är jag redo att jobba själv i alla moment nästa helg. Hoppas det ska gå bra men det tror jag.

Var klar på jobbet vid halv ett ca och åkte då hem och sedan har jag pluggat och glott på Melrose Place. Lätt bästa serien från 90-talet, plus Beverly Hills. Städat har jag faktiskt hunnit med också. Har tänkt städa i snart en veckas tid och idag stog jag inte ut längre. Så dammsuga och skura så nu luktar det gott här.

Sandy flyttade hit igår också, kul med lite sällskap och idag gjorde hon köttbullar och makaroner åt oss, mums. Mormors köttbullar är så sjukt goda, även fast det är lök i!

Nej nu ska jag läsa lite läsloggar och sedan plugga vidare till omtentan på torsdag. Vet inte alls hur det kommer gå, jag har så svårt att få in det i huvudet så jag får helt enkelt hoppas på rätt sorts frågor ;)

Kommentarer
Postat av: sandy

det är så fiint här nu när du har städat :D

2009-02-17 @ 19:21:09
URL: http://sandibandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är duktig du min dotter :D

Puss mamma

2009-02-17 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback