Hemtenta...

Veronica Maggio igår var galet, på det visaet att det var galet mycket folk. Kön ringlade sig lång och det tog en evighet att komma in. Men Morine och jag var bra på att tränga oss så tillsist kom vi in efter mycket om och men..
Men det var värt det, Veronica Maggio var galet bra och det var synd att vi missade ungefär hälften pga köandet men det vi såg var sjukt bra. Och då är jag ändå inget fan, men nu kanske jag blir.

Nu ska jag sätta mig och börja skriva på hemtentan som kom ut imorse. Jag har till klockan 5 imorgon på mig. Men först ska jag städa upp lite efter förfesten igår så jag i alla fall trivs i vardagsrummet och akn skrva utan störmoment. Sen ska jag kanske köpa lite mat.. Vi får se.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback