Hur fint!



Jag älskar mina nya rosa fina skor. Nu saknas bara våren så jag kan använda dom.
Det är massa snö här, mer än ni tror. Såg att det knappt är någon snö hemma i stockholmstrakten? Hör är det inte bara snö utan kallt också..

Aja, hade bara halvdag i skolan idag, det var halvklass på eftermiddagen fick vi veta när vi kom, så nu ska jag ta tillfället i akt att plugga på celljöveln. Alltså till min omtenta.. 3 gången gillt nu så måste satsa. Digetionen och blodet är det jag kan minst, typ inte alls, så det måste jag fokusera på nu och sen plugga cellen och neurologin nästa vecka..

Blir litet party ikväll också, premiär för tybble-festerna ikväll med Svenskt tema. Blir dock lugnt för min del eftersom ajg börjar halv 9 imorgon och det är obligatoriskt = får ej missa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har bara lite pudervitt här hemma :) så skönt...lite kallt är det men det överlever man. Fina skor du köpt förstår att du längtar till våren...det gör jag med

puss & kram

2009-02-11 @ 18:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback