I wanna go out tonight...

Nej, ikväll blir det en lugn kväll. SKa nu strax åka hem till Helena. Eller först till stan och hämta mina linser (hoppas hoppas hoppas de är bra nu, pallar inte ed det här mer nu...) och sedan systemet och sen ska vi mötas upp vid ICA. Dock så ska vi inte ut ikväll. Vi ska laga mat, vi plus 2 (?) till. SKa bli mys. Första helgen denna termin jag inte hänger på Kåren. känns som om det är på tiden..
Men imorgon blir det utgång ändå. Det funkar inte me softar helger.. Inte en hel helg i alla fall. Vi vill ju ut och träffa folk.. Dansa lite. Men stan blir det imorgon. Säkert stället,, hatar att det är 25 överallt på de bra ställena. Då kommer man bara in om vi hänger med lite äldre, funkar inte när alla är under 23. Men stället funkar helt ok det med, fast beror ju på vad för musiktema de har den kvällen. Ibland har de psykotema, alltså någon musik jag inte gillar, och då är det inget kul...

Förövrigt satt jag och Helena och dregglade i HMkatalogen, på männen. Oh Lord.. HMkatalogen är the place att glo i tydligen.

Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas det löste sig med linserna

2009-02-06 @ 18:04:37
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: mamma

Ska ni dissa schlagern i morron?? Det går juh inte men ni hinner kanske se den också.

Ha kul!!

P&K

2009-02-06 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback