I'm done!

Har pluggat klart nu. Tentan imorgon får gå som det går. Jag hoppas på "rätt" sorts frågor så jag äntligen kan klara den. Göra den en fjärde gång känns inte överdrivet lockande...

Förresten, idag var vi på Centrum För Hjälpmedel (CFH) och hade föreläsning om eldrivna rullstolar. alltså, det var så sjukt kul! Först ick vi igenom massa basic saker vi ska kunna och sedan åkte vi på rundtur med rullstolarna. Måste sett kul ut för folk vi mötte med 17 personer och en 10 elrullstolar som vi körde runt i.Såklart hann jag med att krocka med Marcus i min klass. Surprise liksom att jag råkade vara ouppmärksam...

Nej nu ska jag snart sova så ajg är pigg imorgon. Puss godnatt !


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha,jag fick typ lite skäll för att jag var så ouppmärksam. Det hände dock inget värre än att jag körde in i en snödriva. Men den ena refererade till mig som "busunge" som man måste hålla koll på. HAHA!

2009-02-19 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback