ja så att....

En halv dag senare och 4 frågor på tentan av 11 senare så är jag helt slut. Min rygg värker och jag känner en aning stress över tentan. Men det är helt enkelt bara att gå upp tidigt imorgon, ta med mig datorn och alla böcker till biblan där det inte finns något som distraherar mig. Då ska jag nog ha den klar på ett nafs.. Hoppas jag kan ju ändå göra.



Igår på förfesten...



Sandy hade photoshoot med mina kissar idag också. Och jag måste säga att de är de sötaste jag vet. Och jag får höra av många att de är speciella för att vara katter. På ett bra sätt alltså.
Ser ni Findus söta tunga som sticker ut lite på bilden. Jag vill bara äta upp dem. Fast det borde jag inte prata om då jag och Sandy häromdagen diskuterade scenen i Hannibal där han äter människohjärna (och när han bjuder ungen på planet), så kläcker jag ur mig att jag kan tänka mig att det smakar bra med hjärna.. Alltså inte en människas hjärna (eller vad vet jag förresten..), men det känns lite ofräsch att pröva.
Dessutom är mina kissar för goa för att ätas upp, jag skulle sakna dom för mycket!

Det är kul att jag och Sandy är så sociala med varandra, jag sitter i vardagsrummet och är i sovrummet. Vi kommunicerar via MSN och hon spelar låtar som jag lyssnar på...  Sandy det är sovdags nu!


Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback