Sämsta dagen på år!


Jag vet verkligen inte vad det varit med mig idag. Måste ha vaknat på helt fel sida för hela dagen har bara kännts grå och förjävlig. Hemtentan lyckades jag skicka in i tid ändå, efter att ha hängt på biblan mellan klockan 10 och tre. Men jag tror inte den är bra nog så jag räknar med en omtenta, allt annat är ett plus. Om ett par veckor kommer resultatet i alla fall.

Åkte in en snabbis till stan, köpte ett par nya "skinn"tights och en tröja bland annat. Lite tröst shopping är alltid bra.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan försöka sova så gott det nu går med fest på alla våningar och i alla hus omkring. Aaargh, jag hatar verkligen att vara hemma en fredag kväll! Men jag har inget val för jag ska upp ca 5.30 imorgon bitti och sedan jobba 16 timmars arbetsdag, så jag har inget val än att snart gå och sova. Tyvärr.

Önska mig lycka till imorgon för det är första dagen jag jobbar själv inom alla moment så det är såklart lite nerväst, men jag tror det kommer gå bra!


Kommentarer
Postat av: sandy

det kommer du fixa gumman, för du är bäst!! I missed you yesterday :) Puss o kram mitt hjärta

2009-02-28 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback