Ute i snön...

Tog en cykeltur till Willys, det tar väl ca 5 min men när jag kom ut så upptäckte jag att det snöade. Inte så det syntes men det kändes desto mer när jag cyklade. Men jag hade inget val, katternas mat är nästan slut. Och på Willys har de sådana bra 4 kg förpackningar som är billigare/kg än de 2 kg förpackningar som finna överallt annars.

Nu ska jag göra mat och sedan ta en dusch och fixa mig. Ska iväg till Helena ikväll igen och massa annat folk ansluter så ska vi förfesta lite. Får se om vi kollar lite på melodifestivalen och sen får vi se vart vi hamnar. Stället som vi gillar spelat dålig techno musik ikväll så det lär nog inte bli där.. Men finns tyvärr inte så himla mycket annat att gå till om man är under 25...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback