Veckan som gått

  • Metodövningar: handrehabilitering. Så sjukt kul. Vi fick göra viloortoser, tumortoser, lära oss hur man lindar händer vid ödem plus föreläsningar om olika tillstånd som kan drabba handen.
  • Fest: tisdag var det Tybble-party. Det första och det var svenskt tema. Rätt kul, men tröttnade och drog till Sandy som för tillfället bor i huset brevid där festen var. Vad som skulle vara en snabbvisit blev till över en timme.
    Fredag var det dags för COREn. Jag, Sandy och Julia åt tacos och förfesta lite. Julia var inte sugen på att dra ut så jag ocg Sandy fortsatte själva. Typ tomt på kåren men vi träffade på Linus och hade ändå så sjukt kul. Lekte med lappar (de hade trafikljustema - rött för upptagen, grönt för singel) sen drog vi på efterfest med ett par spanjorer. De skulle lära oss dansa en spansk dans och sången gick typ såhär: "Sandy kom upp och dansa, svaja som ett palmträd.... soft soft sososo soft..." Vi dog tre gånger av skratt.
  • Jobb: Jobbade två och en halv timme i Fredags och sedan 12 timmar i Lördags. Alltid bra med lite extra pengar ;)

Annars så har det inte hänt så mkt mer i mitt liv denna vecka. Pluggat till läsloggen och läst en bok om fibromyalgi. Hur det är att leva med det, intressant bok faktiskt. Sen läste jag idag ett trögt kapitel i min feta bok som är på engelska. Ska också vara till läsloggen som ska in på tisdag.


Viloortos och tumortos


Lindning av hand vid ödem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback