Weeeihooo

Så nu var den helgen slut. Veckan gick sjukt sakta och sedan gick helgen fort som jag vet inte vad.. Men kul hade vi.

Detta hände:
  • Ålandsfest
  • Coren
  • Sandy (behövs inte sägas mer - skrattfest)
  • Efterfest hos mig till 4, crazy people men det var skojigt
  • Annan efterfest till 5 (?) somna vid 5.30
  • Pizza med Julia och Sandy dagen efter, äckelfest på tybble pizzan (dock va vi fräschare än vi förtjänade)
  • Helena firades
  • Förfest med Helena och Morine med Aqua, Spice Girls och låten om tarzan and Jane. Alla hits från mellanstadiet
  • Backstage, a k a Stället, med djungelmusik
  • Inget plugg..
  • Filmtime hos Sandy med kladdkaka

Helgen kunde inte vart bättre. Fredagen var sjukt kul och Lördagen va inte dålig den heller. Jag älskar helger, kan det inte vara helg lite oftare?!



Kommentarer
Postat av: sandy

åååh! jag längtar typ tills vi ska festa nästa gång :D kan inte du komma till strumpan på onsdag? jag har sittning då ;) kärlek o kyss från din semla

2009-02-06 @ 00:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback