Ålands-fest

Nu är Sandy och Sofie påväg.. en timme senare men det är helt OK. De kommer hit och så ska vi dricka lite och sedan ska vi på Ålands-fest. De båda är ålänningar så det förklarar saken. Dock gillar jag ålänningar så för mig är det nemas problemas. Sen coren antar jag. Som vanligt men jag gillar´t.

Skönt med helg i vilket fall. och aaah, fick kalendern som utbytesstudenterna gjort. Så fruktansvärt kul så jag dör. De gjorde en "pinup" kalender för att stödja movember foundation eller ngt sånt. I vilket fall är det för välgörenhet för att stödja manliga sjukdomar som prostata cancer till exempel. Så extra bra, för en bra sak plus att den är så sjukt kul. Kan visa någon bild kanske, dock varning för mycket humor och en aning snuskiga bilder. Visa är så uäk så jag garvar ihjäl mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback