bästa ever!

Idag fick jag och Morine veta typ det bästa någonsin. Sandy flyttar tillbaka till Örebro. Hur bra är inte det? Hoin kom in på utbildningen hon ville så nu anländer hon hit inom en snar framtid. Det är sjukt hur kul vi komemr ha, back til the old days.

Annars hade jag första dagen på nya kursen idag, lång dag. Plus jag lyckades bara sova ca 4 timmar i natt så jag va helt seg hela dagen tyvärr. Men jag tror nya kursen kan bli riktigt kul. Mycket praktiska övningar.  Det känns som om det är nu vi kommer lära oss hur yrket fungerar (plus praktiken då..) så det kommer bli superkul.

Sen var det faddergrupps träff idag. Vi fick hamburgare av styrelsen som vi tillagade hemma hos mig. Det var trevligt men jag är lite tveksam om de i vår grupp.. De var lite.. stela skulle jag vilja säga. Hoppas det bara var för att de va nervösa och inte direkt känner någon. För de va väldigt trevliga men vissaav dem var inte direkt bra på att föra ett samtal tyvärr. Kanske blir bättre på nästa träff som är på torsdag. Vi får se..


Kommentarer
Postat av: mamma

Va kul för er att Sandy flyttar tillbaka :)



Kramis mamsen

2009-01-20 @ 00:06:29
Postat av: sandy

jiiiiiiiiiiiiiwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!

2009-01-20 @ 19:16:16
URL: http://sandibandi.blogg.se/
Postat av: Tina

Får man gissa att dina favorit artister är mötley och the hives=)

2009-01-22 @ 07:40:33
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback