Inte mycket till uppdatering..

Dagarna har sin lilla gång. Samma sak ungefär därför finns det inte mycket att blogga om. Tråkigt att bara upprepa allt hela tiden. Fick ett fint paket av mamma igår, min lilla kisse jag glömde där (haha inte någon av de riktiga då utan ett gosedjur ;P) och en förvaringsgrej till köket. Som man sätter på väggen och har diskborstar och sånt i. Praktiskt och bra.

Ska snart till skolan, eller biblan rättare sagt, och skriva ut lite papper och öva lite på min redovisning som jag har imorgon. Sista examinatonen vi har på denna kurs sen är den slut. På måndag börjar nya kursen som jag tror kommer bli sjukt kul. Mycket praktiska övningar plus att vi har några dagar fältstudier.. Jag har så svårt att fatta att jag är inne på termin 4 snart. Tillhösten kommer jag vara ute på 15 veckors praktik. Hjälp.. Här kommer ångesten igen..
Jag vet inte varför jag har så svårt att verkligen leva i nuet. I mitt huvud har jag redan panik över  vad som sker om ett och ett halvt år när jag är klar. Det är så onödigt, jag vet att saker och ting löser sig men ändå kan jag inte helt koppla bort det. Utan tankarna återkommer då och då.. Men jag får väl bara inse att sån är jag och göra det bästa av det, försöka koppla bort det och mer njuta av det som är här och nu...

Nej nu ska jag fixa till mig så jag inte ser hemsk ut, man vet ju aldrig vem man kan träffa på. Och biblan är ett ställa där folk samlas och det brukar kunna finnas en del ;) där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback