Party

Igår va kåren öppen för första gången denna termin. SÅ jag, morran, helena och julia drog först på förfest och sedan ut. Massa folk ute men ändå gick kön super fort. Lyckad kväll även om den kändes en aning lång då vi kom ut ganska tidigt (allt innan 12 är tidigt...)
Gick upp tidigt imorse för jag ahde signat upp på att vara med i ankomsthallen i skolan för de nya utbytesstudenterna. Sjukt seg dag. Mycket dötid plus vi var massor med faddrar så man kände sig lätt väldigt överflödig. Men men, kankse går ner en lite stund imorgon då mina studenter kommer. Kan ju va kul och se vilka som kommer vara i min grupp.

Får se vad som sker ikväll. Jag och morran går nog och käkar om ett tag, sen blir det antingen slö-kväll eller fest. Vi får se vad vi orkar med och känner för senare.


Kommentarer
Postat av: felicia

ha en trevlig helg! <3



hoppas du läser min blogg : sabwandfeffe.blogg.se

kommentera gärna MINA inlägg (; <33

2009-01-24 @ 03:00:40
URL: http://sabwandfeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback