ville bara säga..


...att denna kväll var 10 000 gånger roligare än igår:)
Pitchers med de bästa av de bästa här. Vissa drog lite tidigt men kul att jag, julia och sandy aldrig bangar. Och kul att Helena visade sin söta fejja. Nu när hon och jag inte är i samma halvklass i skolan är det så mycket roligare att se henne (inte för att det är tråkigt annars, men ni fattar..).  Chillkväll med öl och massa skitsnack var nog exakt vad jag behövde. Nu blir det nog lugnt tills nästa fredag. Känner att tre dagar i rad är en aning påfrestande. I och för sig hade jag gärna kunnat skippa gårdagen men det är lätt att vara efterklok.. Nu är det sovtime för imorgon ska jag tvätta, försöka städa, laga en ordentlig middag plus matlåda samt träna.

Btw så besökte jag det nya willys som öppnade igår. Ligger två stationer bort med bussen vilket betyder att när det inte ör kallt eller regnar så kan jag ta cykeln och storhandla. JAG ÄLSKAR DETTA WILLYS, de hade asmycket fräscha grönsaker och frukter. 100 ggr bättre än det lilla ICA jag handlade på förut, plus billigare. ICA var sjukt dyrt (närlivs ni vet...)

Natti folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad gulligt! Om någon behövde några värmande ord, så var det jag :)

2009-01-26 @ 21:46:21
Postat av: Helena

Åh, vad gulligt! Om någon behövde några värmande ord, så var det jag :)

2009-01-26 @ 21:46:59
Postat av: sandy

de va sjuukt kul på pitchers baby!! :)

2009-01-26 @ 23:13:50
Postat av: Tina

Chillkväll med öl är dom allra bästa kvällarna. Hade själv en sådan kväll igår, fast på en irländsk pub.

2009-01-27 @ 18:58:57
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback