En helg i kärlekens tecken




Bröllopet var hur fint och mysigt som helst. Pernilla var så vacker och hennes klänning var underbar. Festen och maten var toppen och jag tror både brud och brudgum var väldigt nöjda med kvällen. Jag längtar tills det är min tur....
Och vilken tur med vädret de hade, årets hittills varmaste dag och klarblå himmel. De åkte häst och vagn till festlokalen och tog en tur ner till vattnet, hur romantiskt!

Nu ska jag fixa mig och dra till Helena. Vi ska sittai solen och jobba på våran opponering som är på Onsdag. Bäst att passa på när det är så här fint väder

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina döttrar jag har. Stolt mamma :)

2009-06-01 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback