GLAD MIDSOMMAR

Blev ett kort firande för mig. Mamma kom och hämtade mig på Carris land där vi grillat m.m. för jag  hade en sån sjuk huvudvärk. Haft ont hela dagen men under kvällen eskalerade det trots att jag tog alvedon innan jag åkte hemifrån.

Jag har istället precis kikat klart på Billy Elliott som gick på TV. Den är så sjukt bra och jag grinar alltid lite i slutet. Ganska ovanligt för att vara mig men jag blir så berörd av människor som trotsar fördomar och motgångar för att göra det som dom verkligen älskar och vill göra. Mer sånt!

Imorgon kommer Helena och hälsar på häe i ghetto-telge ;) Har saknat ihjäl mig efter henne. Vi har ju inte setts på drygt 2 veckor. Sen jag lämnade Örebro för Södertälje och hon har dessutom spenderat de senaste ca 10 dagarna i Barcelona, Fusk! Vi ska iaf gå ut och  mingla bland rockers på olearys imorgon. Live band och grejer så de kan bli rätt bra hoppas jag.



Sen i vintras, nuförtiden är hon het brunett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback