opponering

Yes, idag var det opponering på schemat, det innebär att vi ska kommentera på varandras arbeten. Det är ganska kul faktiskt, man får andra syner på sitt arbete och kan tänka i andra banor. Det blir ju så lätt att bli blind när man läst sitt eget arbete flera gånger, plus man tänker mycket i huvudet som man kanske inte får ner på pappret så tydligt som man trodde. Jag och Helena fick lite att ändra på i vårt arbete och det ska vi göra imorgon. Inte super mycket utan om vi ändrar på en grej, rättare sagt lägger till och tar bort en annan, så faller mycket i arbetet på plats. Sen ska vi omformulera ett mål. Detta är nyttigt för det är supersvårt att sätta realistiska och bra mål för klienten.

Nu ska jag fixa mig, sista partykvällen i Örebro på ett tag. Fest med utbytesstudenterna och de allra flesta åker hem nu i Juni så sista gpngen jag träffar dom med. Får se om jag hänger med in till stan men det är ju ganska troligt ;) Åh, jag kommer sakna studentlivet när jag går ut om ett år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback