Shakti matta



Jag måste bara berätta, köpte en sån här shakti matta förra helgen och jag ör beroende. Jag har i flera år haft svårt att sova och sover inte tillräckligt djupt, svårt att somna, vaknar lätt osv. Ligger jag på denna innan jag ska sova så somnar jag antingen på den eller så fort jag tagit bort den.

Shakti mattan ska vara bra för spänningshuvudvärk, minska stress, öka blodcirkulationen, minska spänningar i kroppen m.m. Ska även ge mer energi. Det jag märkt av mest från den är att jag somnar bättre och sover bättre på natten, vaknar inte lika ofta som jag brukar, sover antagligen djupare nu. Jag känner mig också lite mindre spänd i axlarna. Jag hoppas att min huvudvärk på sikt ska kunna bli bättre.



Kommentarer
Postat av: Irene

Jag har en likadan som jag köpte i Mars, och ja efter det är livet lite mer fantastiskt!

2009-06-21 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback