29 timmar...

Ja, nu är 29 timmars arbetshelg över. 16 timmar i lördags och 13 timmar idag. Men det funkade bra, lite långa pass bara så nu är jag slut i huvet. Men jag täner på pengarna ist ;)

Igår blev det ändå en liten snabbvisit på Victors födelsedags fest. Hade inte tänkt gå men James ringde och va utanför och tyckte jag skulle haka på, så varför inte. Jag var trött men det var ändå kul att vara lite social och träffa folk. 

Nej nu ska jag gå och sova, skolan börjar halv tio imorgon och slutar 12. Sen ska jag jobba mellan 15-23. Sista passet som jag har inbokat. Längtar till onsdag, då ska jag sova ut. Har inte haft den möjligheten i helgen tyvärr.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker du är flitig och duktig gumman!!

Puss & kram

2009-03-02 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback