Fasiken också!

Vaknade upp någon gång mitt i nacken och kände hur nackspärren slog till.... igen. Suck, så nu kan ajg typ inte titta ner utan att det gör sjukt ont. Som tur är går det att titta åt båda sidorna och uppåt. Det värsta är när det inte går att vrida huudet åt ena sidan för då känner jag mig totalt sne.

Ska annars snart till skolan och skriva klart mitt Case, min hemexamination. Har inte så mycket kvar men det som är kvar är rätt jobbigt så det kommer nog gå bättre i skolan än hemma där jag har massor som distraherar mig. Nu ska jag nog bli klar på ett par timmar så jag kan gå hem och städa sen. Träna ikväll också och se om nackspärren släpper, lite grann i alla fall.

Fick USB uttaget till DVDn att funka igår och fyfan va soft det är att sitta och titta på mina nedladdade serier på TVn. Jag är förälskad!

Emelie kommer imorgon. Ska bli så jädrans kul! Har saknat henne massa, har inte setts sen jag var hemma över jul så det är ca 3,5 månad sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback