For the very first time !


Det känns som vår i luften. Solen skiner och det är varmt i solen. Jag akn faktiskt ha fönstrena öppna hemma utan att frysa ihjäl.
Igår var det Tybble fest igen, Frankrike var värdar denna kväll och det var galet kul. Hade tänkt att ta en lugn kväll med tidig hemgång men det slutade inte som tänkt. Blev väl bara 4.5 timmes sömn i natt men jag kom upp som planerat till skolan imorse. Så det var inga problem. Ikväll är det fest igen, Karri ska lämna Örebro för Finland igen så det är avskedsfest. Kommer bli kul, de flesta ska ut i stan sedanmen jag har skolan 8.30 imorgon så det blir ingen utgång för min del. Men festen kan jag ju alltid närvara på..


Inte bara jag som njuter av solen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad skönt de ser ut att ha :)



Puss & kram till er alla

2009-03-18 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback