jaja

Klarade äntligen celltentan som jag gjort 3 ggr.. skönt!! nu kan jag bara sikta framåt. Fy vad skönt!

Kom hem från  Helena för en stund sen, rödvin och kladdkaka med henne och hennes granne. Mycket trevligt var det! Synd att bussarna går så psyko på vardagar som de gör- sista bussen går hem kl 11 ca från helena.. För tidigt, de kan ju åtminstonde gå till klockan 12..

Helgen spenderades som sagt till jobb och sista dagen var igår, för denna gång. jag käner mig äldigt nöjd med att ha jobbat 37 timmar på 2 dagar. Massa pengar!

Nja, har inte mycket mer att skriva... Sandy jag hoppas du är nöjd nu när jag uppdaterat!! PUSS



Kommentarer
Postat av: sandy

hihihi! jättemkt nöjd :D pusss mi habibi

2009-03-04 @ 00:39:17
URL: http://sandibandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback