ojdå...

TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Alinda
Ja, en kompis puss.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Farfar
Ja min farfar...

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Ivona
blir väl i skolan någon gång i veckan...

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Emma Nilsson
Hon har ett sött sätt.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Johan Solem
Haha, mysko :p

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Bea
I stallet och sedan strax efter det började jag i samma klass i 7an som henne

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Dolline
Jag vet inte...

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Chris
hehe, nej nej. Bekant skulle jag nog mer kalla det...

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4 någon gång?
Ann
Ja det har jag nog, tillsammans med brorsorna kanske...

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anna
Såklart jag skulle !

Pratar du med nr 45 ofta?
Linda Carlsson
Näe, ibland i skolan bara

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adrien
Nja.. bekant kanske ..

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Andreas Helgesson
Nä, de e ja inte så sugen på

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
Annika Betnér
Vi går i samma klass, hon är skön!

HAR DU HÅNGLAT MED NUMMER 27?
Ing-Marie
HAHA, nä. min bästis mamma...

HAR DU ÄTIT MIDDAG MED NUMMER 11?
Carro
Ja, massor med gånger

HAR DU LEGAT MED NUMMER 34?
Johanna G
Haha nääääjdu

SÄG DET FÖRSTA ORD DU TÄNKER PÅ NÄR DU SER NUMMER 80?
Syster
MASSA KÄRLEK!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis vad jag behövde nu. Tack hjärta!!!!

2009-03-25 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback