Twitter..

Jag försökte mig på det här nya, Twitter. Men fattar inte riktigt grejen.. Går väl ut på att skriva korta meddelanden om vad man gör typ.. Men det var inte så kul.

Aja, annars hade jag ett kort seminarie imorse och sen lämnade jag in min hemtenta. Skönt att ha det klart nu! Nästa kommer nästa vecka, suck.

Kom iväg och tränade vilket var skönt. Ska försöka hålla igång nu iaf 3 dagar i veckan och nu när det blir varmare ska jag försöka komma ut på promenader också. Mål måste man ha ändå.

Imorgon är det fältstudier, ska bli kul att göra annat än att bara vara i skolan. Se mer hur det fungerar på riktigt. Mindre kul är att blev placerad i Arboga, den minsta hålan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback