Underbara Helg!



Jag har haft den underbaraste helgen på länge! Susanna tog med sig bröderna hit. Riktigt mysigt med en syskon helg. I går var vi och besökte Gustavsvik. Helt sjukt hur kul det var där, jag har aldrig varit med om liknande. Äventyrsbadet var helt galet. Vi var där i 5,5 timme. och badade säkert i 5 av dem. Galet. Sen idag var vi på ett lekland. Var inget för mig och Susanna men grabbarna hade kul, lekte så de blev helt svettiga.

Nu har de åkt hem för ett litet tag sedan och jag saknar dem redan. Gör lite ont i hjärtat faktiskt för de tre är verkligen de finaste jag vet. Jag känner mig fylld av kärlek och jag längtar tills jag kommer hem om knappt två veckor.

Kommentarer
Postat av: sandy

awhh jag blir typ tårögd!! fina ni är!

2009-03-08 @ 19:05:16
URL: http://sandibandi.blogg.se/
Postat av: mamma

Kan tänka mig att ni har haft det super nice. Kul att de kom och hälsade på tur att du snart träffar dem igen :)

Jag längtar till helgen då jag får rå om min älskade dotter. Puss gumman!

2009-03-09 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback