Woho!

Jag klarade min hemtenta! Det är sjukt skönt. Nu för första gången på ett halvår har jag ingenting som släpar efter. Jag har arbetat av allt och alla tentor är godkända.

Helgen med mamma var supermysig. Vi var på bio igår och såg Mammuth. Jag tycker den var bra för jag gillar Modyssons kritik han ger i sina filmer. Det hände som vanligt inte supermycket i handlingen utan den har sitt lunk, men den var klart sevärd.
Innan bion åt vi middag på ett sushiställe. Mums vad det var gott, länge sedan jag åt sushi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade oxå jätte mysigt. Så skönt att ha kvalitets tid med sin dotter. Hoppas vi snart kan göra det igen :) Puss & kram gumman

2009-03-16 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback