Argh.. följ inte strömmen..

Musik ligger mig varmt om hjärtat. Jag gillar att lyssna, sjunga (om än falskt och endast för mig själv), läsa om, hitta nya artister etc. Jag älskar att kunna drömma mig in i det jag lyssnar på eller bara släppa loss. Det värsta jag vet är folk som inte vet vad de lyssnar på för musik, "äh, typ det som spelas på radion..". Jag kräks rakt ut sagt. Du behöver inte ha samma smak som jag, men man vet väl om man föredrar, rock, hiphop, techno eller andra gengrer?
De flesta vet ju vad de gillar för typ av filmer, är det lättare? Jag vet inte hur många människa jag träffat som när man kommer in på musik säger att de gillar blandat.. Ja men du måste ju ha några favoriter? brukar jag fråga. Näe.. Mest blandat, det som spelas på radion..
Jag får verkligen inte ihop det. Visst, jag lyssnar ibland också på radio hits, men jag vet ju ändå vad min musik stil är, vad jag föredrar. Det är underligt för mig hur man kan vara så opersonlig i sin musiksmak. Tyvärr, men när jag träffar sådana människor ute så tappar jag intresset helt..




Mina absoluta favoriter!




Jag längtar ihjäl  mig tills jag der dem Live. 25 Juni!




Flogging Molly - Float



Kommentarer
Postat av: mamma

Wow vilket läckert utseende du fixat på din blogg, verkligen snyggt :D



Puss mamsen

2009-05-10 @ 09:55:33
Postat av: darjish

Hahah, klockrent skrivet jue! :)

2010-01-17 @ 17:11:44
URL: http://assonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback