Godmorgon helgen!



Vaknade till när mamma ringde, eller jag var lite vaken men slummrade. Och det var lika bra så jag hinner dammsuga det sista och fixa lite innan jag drar iväg till jobbet lite senare. Men jag hoppas verkligen vädret blir bättre tills halv tre då jag ska cykla iväg.. Nu är det alldeles grått och har regnat. Tror inte det regnar nu men kan börja igen vilken sekund som helst.
Och bussen kommer inte på fråga, det går bra att åka den när jag tar moig till jobbet men hem sen så går den bara helt sjuka tider. Som inte alls passar in på mina arbetstider. ANtingen måste jag gå en halvtimme tidigare från jobbet vilket inte går eller så får jag vänta typ en timme på bussen. Och sedan matchar den inte till bussen hem från stan så ännu mer väntande. Uteslutet.

SKa beställa en sallad snart också, måste äta eftersom vi äter sent på jobbet. Han brukar inte äta förrän runt 8, och eftersom jag äter med honom så kommer jag hungra ihjäl om jag bara ätit frukost.

Nej, nu dammsuga så det rä fins när mamma, rulle och esso kommer imorgon. Jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback