Gutenmorgen

Hej!
Lyckades somna efter 5 någongång imorse. Sov sen till efter två och har sedan apatiskt legat och glott på tvn.. Nu ska jag ta tag i städningen här hemma. Man vet ju aldrig vad som sker ikväll. Fest blir det i alla fall. Ingen utgång, jag gillar stanna-kvar-fester. Haha, känner på mig att det finns potential för en galet rolig kväll, om Helena får sällskap av en viss person så hahaha. Kan kanske dra den historien en annan dag för den är rätt så komisk.

Min sista helg här i Örebro också.. Nästa helg åker jag hem för bröllop. måste köpa klänning i veckan. Sen tillbaka hit ett par dagar för att avsluta våran rapport och sedan tillbaka till Södertälje för sommaren 4e eller 5e Juni. Beror vad vi får för första omdöme på vårt arbete, hur mycket vi behöver fixa till osv. Sista inlämningsdag är 5e Juni. 6 Juni har min morfar 70 års fest. Ska bli kul, mycket skoj som händer nu i början på sommaren.

Nu börjar snart nedräkningen till Peace&Love på riktigt. 25e Juni - Wohoo!



Nu ska jag sätta på Mötley Crüe - Carnival of Sins DVD och städa. Peppmusik att städa till och en helt fantastisk konsert. Jag längtar så jag dör tills jag får se dom live. En månad kvar nu bara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback